Alla inlägg under juni 2010

Av Anna-Karin Melin - 30 juni 2010 22:33

 Ja i går kväll visste man att man levde  , fasen vad det var jobbigt på jobbet  Men i dag har jag varit ledig och det har varit så skönt och avkopplande  Lugn morgon,och kloklippning på Lakrits. Sen åkte jag till Milla, fikade ute under äppleträdet gott och mysigt. Sen åkte vi till mobilia kollade blommor och fikade,  vidare till viby blommor, det handlades en del på båda ställena, så i morgon har jag lite att pyssla med. Sen åkte vi hem till Milla igen åt mat gott. Efter bar det ut till stolarna underäppleträdet igen med en kaffekopp.Det har varit en skön och avkopplande dag. Tack Camilla för den  I kväll har Liza och jag bara slappat framför tvn, nu är det god natt  

Av Anna-Karin Melin - 28 juni 2010 23:33

Och det har gott bra, lite styrigt i bland men det redde till sig. Ska sova nu, och i morgon går jag oxå kväll. Ha en bra natt hej råååå.

Av Anna-Karin Melin - 27 juni 2010 22:59

Det blir lite typ en gång i veckan jag skriver här, inge bra alls. Ja veckan som har gått har jag jobbat. Sen var jag ledig midsommar afton och hela helgen och det har varit så skönt väder att man blir lycklig. På midsommar afton var Camilla och Jocke,Robban Gittan och Evert här. Annie och Loffa var oxå hemma kul. Vi åt drack,hade lekar och quiz som Annie hade fixat med. När Robban Gittan och Evert åkte hem,startade vi grillen och åt igen, sen lite godis och chips. Sen spelade vi Alias det var riktigt roligt. milla och Jocke åkte hem vid 01.45 Tack för en trevlig kväll. Sen sov vi gott. Sov ganska länge på midsommar dagen, tog det sen lugnt till eftermiddagen då vi åkte till Smultronstället det var gott. I dag har vi varit i skruvkulla, Annie och Loffa badade inte jag hö hö hö. Nu i kväll åkte Annie och Loffa till Motala och Tobbe och jag har åkt motorykel, stannade och fikade hos Marianne och Tomas, kollade in deras fina uterum. Nu ska jag fixa iordning mig, sen blir det sängen. I morgon och tisdag jobbar jag kväll. Natti natt,


Av Anna-Karin Melin - 21 juni 2010 22:47

Ja det var några dagar sen sist. Har jobbat helg och det har varit fullt upp och i dag har jag varit ledig, det var riktigt skönt. Började med att träna, sen åkte Annie och jag till Ikano handlade ett par hyllor till uterummet. Har slappat duschat blommor och åkt lite motorcykel. Nu är jag trött bäst att sova min skönhetssömn. I morgon jobbar jag kväll så det blir sovmorgon skönt. Natt i natt.

Av Anna-Karin Melin - 16 juni 2010 22:41

Då blir man så här glad      Tyvärr har jag fått äta treo hela dagen, vaknade med huvudvärk och illamående, men jag har tagit det lungt i trädgården. På eftermiddagen var Annie och jag på stan och handlade skor och tog en go juice drink. Sen var Annie,Maddis och Malin och tog ett dopp i sturefors. Sen grillade vi här åt jordgubbar och tittade på grey`s. Trevligt och mysigt, sen skjutsade Annie och Liza hem Maddis. Ska fixa iordning lite sen sova, natti natt.

Av Anna-Karin Melin - 15 juni 2010 16:07

Då var man på jobbet och just nu är det lugnt, skönt det. Jag jobbar kväll i dag sen är jag ledig två dagar inför jobbhelg. Förmiddagen hemma var lugn och skön, passade på att sola en stund i trädgården och det var riktigt skönt. Hoppas nu att vädret kan hålla i sig lämge nu det behöver vi verkligen. Ha nu en bra kväll hej hej.  

Av Anna-Karin Melin - 14 juni 2010 23:15

Har gott som i dvala hela dagen helt sjukt trött, kommer troligen efter allt stökande och allt folk spänning osv. När jag kom hem från jobbet somnade jag på verandan, och nu ska jag sova igen, sov morgon i morron skönt jobbar kväll. Har nu fått fast tjänst på 72-an jätte roligt. Nej nu orkar jag inte mer natti natt.

Av Anna-Karin Melin - 13 juni 2010 21:11

Ja då var student och fest över. Det började med att jag vaknade kl 05.20 av att det fullständigt vräkte ner utanför, fy fan kan man väl lätt säga och regnet höll i sig hela dagen mer eller mindre  Annie sjöng i ishallen kl 10.00 för ett par tusen pers helt gudomligt. Hon sjöng Every little thing.    Vid utspringet såg man en jävla massa paraply. Här hemma var det fullt hus och mycket god mat, vi har lyckats helt klart. Som tur var hade vi ju våran veranda så allt funkade kanon. 50 pers har varit här, men samtidigt var det mäst 40 st. Sent blev det och Annie kom hem på natten nöjd och glad. Min kusin med familj har varit kvar hela helgen och det har varit så kul. så nu är det lite tomt får man väl säga. Nu är mina 6 dagar ledighet slut och det är dax för jobb i morgon igen, snacka om att det går väldigt fort. Ha nu en bra måndag kram från mig.  

+

Presentation

Omröstning

Du som läser min blogg, vad har du för intressen.
 Djur
 Laga mat
 Trädgård
 Blommor inne
 Promenader
 Annan träning
 Vänner & shopping
 Familjen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards