Alla inlägg under mars 2010

Av Anna-Karin Melin - 31 mars 2010 20:30

Ja det blev  blomstertorget blommor till påsk, sen handla mat hem och äta och vidare till affären för påskmats handling. Äta lite och sen till träningen full fart, musklerna sväller ha ha, och självförtroendet är på topp.Hemma har Annie bakat till de gamla på servicehuset, hon är för gullig den tjejen puss. Nu blir det tv, te bulle och kaka. Go kväll på er.  

Av Anna-Karin Melin - 30 mars 2010 23:54

Det är bara så underbart. Satt på verandan och fikade i solen hel mysigt, sen blev det cykel till jobbet det var inte dumt det heller. På jobbet är det mycket att göra men det gick kanon, jobbade med Johanna hon är kanon bra. I morgon är jag ledig så då blir det lite påsk fix och träning. Nu ska jag sova go natt.  

Av Anna-Karin Melin - 29 mars 2010 22:30

Gick upp tidigt för att gratta stora tjejen, hela 19 år oj oj. Sen lagat mat städat lite,handlat och tränat. Sen hämta tjejerna i skolan, äta mat och sen kom alla gäster och det blev fullt hus två gånger. Nu blir det tv en stund spelade in Saltön, så Liza och Dennis sitter med mig. Igår fick jag en bukett tulipaner av lilla liza bara så där, för att jag är jag hon älskar mig, och jag älskar dig min gulle tjej. Ha en go natt kram.

Av Anna-Karin Melin - 27 mars 2010 19:40

och som vanligt sov jag inte många timmar på natten till lördagen stön............ Till följd av detta helt slut huvudvärk,yr och illamående   . Men av någon anledning klarade jag av dagen, fast det var en hel massa att göra. Sen hem i en sju jäkla fart, min goa vän Carina fyller år i dag. In i duschen fort som den och sen iväg igen. Grattis och tack för gott fika.  Nu ska jag kolla tv och sen släcka ner allt mellan 20.30-21.30 för att man ska det. Go kväll.

Av Anna-Karin Melin - 26 mars 2010 23:21

Och nu är fredag kvällen gjord, bäst att snart försöka sova, tidigt i morgon. I går var det toppen kväll, jag och min kompis Carina var på ljunkan och åt 4 rätters middag och kollade på uppträdande från dans och teater där Annie är med, det var restaurang skolan som gjort maten helt super och så fint upplagt det var, vin till det mums. Annars var jag ledig i går och det blev träning på nautilus skönt. Nu ska jag sova natti natt.

Av Anna-Karin Melin - 24 mars 2010 17:39

Äntligen funkar det. har varit avstängt i hela området både telefon och dator.  Men nu är det som vanligt igen. Tänk i går jobbade jag kväll och åkte till träningen innan helt otroligt, men så skönt. Sen var det en mycket jobbig kväll, men det gick bra och jag kunde gå hem sova gott och vara ledig i dag så skönt. Har i dag träffat min hälsoc, varit och handlat skön dag. Nu ska jag fixa lite en stund trevlig kväll.  

Av Anna-Karin Melin - 21 mars 2010 23:31

Vet att du läser min sida men att du aldrig ger en kommentar. Hoppas du har det bra på jobbet, nu när vi andra sover natt i natt puss och kram    

Av Anna-Karin Melin - 21 mars 2010 23:20

Måste sova det är ju arbetsdag i möra. Denna dag har varit en slappar dag men ändå inte, har fixat lite i tvättstugan riktigt fint faktiskt. Tog en regnig och snöig promenad med Liza. Sen åkte Liza och jag ut till familjen bunne en stund, trevligt med en fika och en liten pratstundför mig att åka. Sen var det dax för mig att åka hem, Liza blir kvar till i morgon.Jag Annie och Loffa tog lite te och macka  sen tittade vi på Falk.Dax att sova annars ser det ut så här i morgon bitti   God natt. 

Presentation

Omröstning

Du som läser min blogg, vad har du för intressen.
 Djur
 Laga mat
 Trädgård
 Blommor inne
 Promenader
 Annan träning
 Vänner & shopping
 Familjen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15 16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards