Alla inlägg under januari 2009

Av Anna-Karin Melin - 29 januari 2009 10:41

Hej!!

Tänkte skriva några rader nu innan jag pyser i väg till jobbet. Jag kommer kanske inte att hinna skriva så mycket mer nu innan helgen, för i morgon bitti åker jag och Tobbe till Stockholm. Ska äntligen träffa en av mina bästa vänner, det var så länge sen sist. Vi ska bara umgås  ha trevligt och dricka vin. Så jag vill önska vänner och bloggare en riktigt trevlig helg.

Av Anna-Karin Melin - 28 januari 2009 20:22

Hej Hej!!

 Här är det bra, jobbat. Klockan 17.30 skjutsade Annie och jag Liza till träningen, Annie körde,sen fortsatte hon att köra, vi åkte till affären och handlade. Sen fick Annie både fickparkera och backa, hon är jätte duktig.Vi hämtade Liza och åkte ut till mormor och morfars grav och tände ljus, det var fint där ute.Sen åkte vi hem och Annie parkerade in bilen i garaget, super.Nu ska jag slappa framför tvn, kram hörs i morgon.

Av Anna-Karin Melin - 27 januari 2009 22:06

Hejsan!!!

Jobbat för full och helt slut igen, men det är så kul samtidigt, trivs verkligen på jobbet. Har annars bara tagit det lungt. Men nu är jag trött, får ta en dusch och hoppa i säng. Lägger in en liten sommarbild, så ni längtar lite extra till sommaren.Bilden är från koster öarna utanför Strömstad. Kram och god natt.

Av Anna-Karin Melin - 26 januari 2009 22:27

God kväll!!

Första arbetsdagen denna vecka, det har gått bra. Men det är tungt, vi har fått in flera nya patienter som är riktigt sjuka och skadade. Sen åkte jag hem en sväng och somnade en liten stund, var så jäkla trött. Sen åkte jag och hämtade Annie, för att åka direkt till körskolan, där hon nu är anmäld.Nu dricker jag och tjejerna te och pratar massa tjej snack.Lägger in en liten bild på mitt fat i trädgården. God natt och kram på er.

Av Anna-Karin Melin - 25 januari 2009 20:30

God Kväll!

Nästan en heldag framför tv.n sett på skidåkning ochGuldmatchen i bandy. Men Tobbe och jag gick en liten promenad som tur är, sen lagade jag lite mat.Tänkte ni skulle få se min Vattensten som jag är så stolt över, väntar och längtar tills jag kan sätta på den igen.Det ser ju lite grått och trist ut, men när det blommar och vattnet rinner är det härligt. Ska fixa lite te och mysa lite med stora tjejen, Liza åkte till Dennis. Kram AK

Av Anna-Karin Melin - 24 januari 2009 17:26

Stan i dag igen!!

Carina och jag var på stan i dag,handlade en topp och en jätte stor te kanna, går åt en stor när vi är alla. oj nu är det dax att skjutsa Annie och Loffa till Skägget, sing star kväll. Hörs, kram trevlig kväll.

Av Anna-Karin Melin - 23 januari 2009 18:16

Hej alla bloggare!!

I dag har det varit fullt upp, på bup och träffa läkare och ny medicin uppföljning osv. Sen åt Annie och jag tai mat till lunch såååå jätte gott. Vi gick sen en sväng och shoppade lite kläder, mest Annie.Det var trevligt men vi blev trötta. Sen tog vi ut ny medicin och åkte o hämtade Liza i skolan. Direkt till affären för att handla mat. Skjutsade sen Liza till träningen. Nu har Annie och jag fixat käk som vi ska äta när Liza, Dennis kommer från träningarna och Loffa kommer från Motala och Tobbe kommer från jobbet. Trevlig fredagkväll på er för det ska vi ha kram.

Av Anna-Karin Melin - 22 januari 2009 23:25

God kväll!!

Har varit en bra dag på jobbet, men otroligt mycket att göra. Men det är skönt att vara igång igen efter att ha varit hemma och sjuk i 14 dagar. Men hade lite otur när jag gick till bilen efter arbetsdagens slut, halkade omkull och slog i vänster knä, gör lite ont men får hoppas det går över snart.Ledig i morgon, men ska strax sova trött efter jobbet. Må så gott kram.

Presentation

Omröstning

Du som läser min blogg, vad har du för intressen.
 Djur
 Laga mat
 Trädgård
 Blommor inne
 Promenader
 Annan träning
 Vänner & shopping
 Familjen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<<
Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards