Alla inlägg under november 2009

Av Anna-Karin Melin - 30 november 2009 23:02

I ett lugnt tempo. Strukigt och hängt upp lite gardiner det blev så fint så fint. Sen var jag på stan och tog en fika med en kompis jag inte träffat på tre år. Det var jätte trevligt. Sen hem och pratade med döttrarna en stund och sen iväg igen, men nu var det 2 minuter bort. Sitter i styrelsen i bostadsområdet så det var bara att gå dit var inte där förra gången .Men det avklarade vi på en timme så jag han hem och titta på Ullared med döttrarna.Det är så sjukt pinsamt så man nästan dör, men vi måste se det bara så är det. Förra gången var det folk vi känner som var med och Gud helt sjukt, känner inte dem längre, fy. Nej det är väl dax jag försöker komma i säng annars går det överstyr och jag kommer inte att sova alls. Må så gott kram.

Av Anna-Karin Melin - 29 november 2009 19:45

Det är riktigt skönt, efteråt i alla fall. Annars degar jag mest i soffan med tända ljus.Ha en bra kväll kram

Av Anna-Karin Melin - 28 november 2009 23:04

Är det klokt eller? Inte gjort så mycket ansträngande i dag. Gick en promenad på förmiddagen och i eftermiddag var vi hemma hos Tobbes pappa och mamma, på födelsedagsfika. Sen satt vi vid tvn trax efter 20.00 då ringde det på dörren och där ute stog familjen Bunne kul. Jag fick en heltunderbar dörrkrans som Milla gjort till MIG (oss)Hon är verkligen duktig, tack vännen. Ha det jätte bra kram.

Av Anna-Karin Melin - 27 november 2009 22:48

Ja då har det gott några dagar sedan sist. Är sjukskriven sen i onsdags då jag svimmade på jobbet, blir hemma nu i ca 11 dagar så får vi se hur det blir sen. Huvudet går på högvarv och jag känner mig super stressad hela tiden. Det är nog så att mycket kommit i fatt mig. Läkaren sa att det var vila och ut och gå som gällde för mig nu när jag är hemma. Har försökt att små fixa lite till advent, det går skapligt nu, men i går fick jag spelet, slängde belysningen  blev förbannad och tårarna forsade. I dag fikade jag med en kompis på stan och sedan massage, det var inte så dumt.Ha det nu gott kram kram.

Av Anna-Karin Melin - 23 november 2009 22:09

och det gick fort. Nu är det fyra tidiga mornar som gäller. Har städat ur ugnarna och varit hos hälsocoachen och fått lite tips om mat och så. Nu är det dax att plocka ihop sig och krypa till sängs. natti natt

Av Anna-Karin Melin - 22 november 2009 19:42

Ja då var den här kort helgen klar, det har varit lagom att göra och helgen gick fort. Men som vanligt kunde jag inte somna på lördag kvällen efter jobbet, så när kl ringde för en ny arbetsdag i dag söndag hade jag sovigt max två timmar.Hur tror ni då jag såg ut och kände mig i morse. Sen kan jag säga att de första timmarna gick något segt på jobbet och patienterna undrade nog en del, ha ha. Tog en kopp kaffe när jag kom hem och halvlåg i soffan. Men sen kände jag att jag var tvungen att rensa huvudet så jag gick ut och gick en halvtimme i regnet, men det var jäkligt skönt faktiskt. Sen hade maddis kommit en sväng när jag kom hem, hon skulle visa lite bilder från deras resa till Berlin, Tack maddis det var trevligt. Nu ska jag åka iväg och hämta dottern vid stationen, hon har ju varit i Motala över helgen. Trevlig kväll och god natt.

Av Anna-Karin Melin - 20 november 2009 18:12

Myskväll med Dennis och Liza,Annie i Motala hos Loffa och Tobbe jobbar natt den stackarn. Det blir Idol och hemgjord pizza, lite godis och popcorn. I går var jag hos en en polare och vi hade fotparty, baljan och handuken under armen stegade jag in hos henne. Det var alpnering, de har ju krämer och fotsalt kryddor och allt möjligt. Ska ha ett paryt själv i februari mars någongång. Ha nu en kanon kväll, för det ska jag. Jobbar lördag och söndag så är läget, kram

Av Anna-Karin Melin - 20 november 2009 18:12

Myskväll med Dennis och Liza,Annie i Motala hos Loffa och Tobbe jobbar natt den stackarn. Det blir Idol och hemgjord pizza, lite godis och popcorn. I går var jag hos en en polare och vi hade fotparty, baljan och handuken under armen stegade jag in hos henne. Det var alpnering, de har ju krämer och fotsalt kryddor och allt möjligt. Ska ha ett paryt själv i februari mars någongång. Ha nu en kanon kväll, för det ska jag. Jobbar lördag och söndag så är läget, kram

Presentation

Omröstning

Du som läser min blogg, vad har du för intressen.
 Djur
 Laga mat
 Trädgård
 Blommor inne
 Promenader
 Annan träning
 Vänner & shopping
 Familjen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards