Alla inlägg under december 2009

Av Anna-Karin Melin - 31 december 2009 00:59

Ska ju orka vara uppe länge i morgon.  Badade badkar när ungdommarna hade åkt iväg, nedsläckt och bara tända ljus så mysigt.  Nu ska jag släcka och krypa ner. GOTT NYTT ÅR och ha en kanon nyårsafton med vänner och god mat SKÅL  

Av Anna-Karin Melin - 30 december 2009 17:17

Nu är det snart bara en dag kvar på det gamla året, det går fort till nya år hela tiden tycker jag. I dag har vi inhandlat mat för morgondagen och en del snacks gott gott. Vi har oxå hämtat våran nya tumlare och den gamla har vi lämnat på tippen, stod en hel del till halv nya maskiner där, som var som våran bara skit med maskinerna nu för tiden. Sen har vi köpt semlor Dennis och Liza ska få var sin innan de åker iväg till Vikingstad,så nu får det skynda på skulle ju åka vid fem men det skulle duschas och allt möjligt i sista stunden. Har oxå  provat den nya duken det blir jätte fint, men så skrynklig försöker då stryka den och det var ju inte lätt, skulle behövt fyra strykbrädor två i brädd och två på längden. Nu kom ungdommarna ner bäst vi käkar semlorna hej.

Av Anna-Karin Melin - 29 december 2009 21:01

Varit hemma hela dagen skönt. Har fixat slingor på Annie blond och fin, sen gjorde hon lite i mitt hår oxå, blev lite ljusare jag oxå men mer lite ljusare brun och fin.  Nu får det bli tv resten av kvällen go kväll  

Av Anna-Karin Melin - 28 december 2009 23:32

I dag var det fullt upp verkligen. Förmiddagen var vi på stan och käkade lite lätt på steves coffie, med Nina och Robban och några de känner. Åkte förbi Elon och beställde en ny torktumlare, de får hem den på onsdag. Köpte oxå champangne glas till  nyår, har inte haft några innan tyckte det var dax nu  . Sen kom vi hem och efter ca en timme ringde Milla och undrade om jag ville följa med henne till Ikano, klart jag ville, fast var egentligen svin trött men det gick över.Vi stosade runt och shoppade och tog sen en riktigt lång fika mys mys. Tack Milla för en trevlig eftermiddag kväll och du kommer att bli kvällens princessa  Här hemma i kväll har Annie fixat så jag har spotify och lite nya bilder på min dator  Love you gumman. Nu är jag svin   måste sova och så har jag fått skalle  God natt sov gott.

Av Anna-Karin Melin - 27 december 2009 21:11

Små kronorna och lite dator samtidigt.  Ja i dag blev det en promenad på en timme, sen lite spel, och läst i min bok, det är så skönt med slappar dagar. Liza och Dennis åkte till vikingstad i dag, Annie och Loffa sov till 15.15 i dag hur i all världen kan man sova så länge, de la sig tidigare än mig i går, men det spelar tydligen ingen roll. Ska väl ta mig en kopp te och en macka nu, så ha en go kväll bloggisar kram.  

Av Anna-Karin Melin - 26 december 2009 21:16

  Varit en liten sväng på stan handlade lite smått och gott. Sen åkte vi till Tobbes mamma och pappa och fick en ordentlig fika   Mer än mätt stön. Sen han vi inte mer än hem förrän maddis och markus kom hit så då blev det fika igen mooooo magen i 70 hörn dubbel stön. Nu kollar jag tv  själv, en film med hugh grant music & lyrics.Må så gott kram

Av Anna-Karin Melin - 26 december 2009 00:30

Har nu oxå tagit slut och Annandagen har börjat. I dag har vi bara slappat plus en liten promenad, jag Liza och Tobbe.Läst spelat spel. Fikat med Anna och Mattias som kom en liten sväng. Sen nu i kväll har Annie Liza Tobbe och jag varit på bio och sett kanalkungens hemlighet, härligt att få skratta ordentligt.Drukigt en kopp te och nu är det dax för sängen, natt i natt.  

Av Anna-Karin Melin - 26 december 2009 00:27

Var en lugn och behaglig dag, med go mat och lite släkt, fina paket och min fina lilla familj. Kalle Anka osv.  

Presentation

Omröstning

Du som läser min blogg, vad har du för intressen.
 Djur
 Laga mat
 Trädgård
 Blommor inne
 Promenader
 Annan träning
 Vänner & shopping
 Familjen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14 15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards