Alla inlägg under februari 2009

Av Anna-Karin Melin - 25 februari 2009 11:39

Och måste gå till jobbet, men inget att göra åt. Börjar 13.30 så ska plocka ihop lite mat innan det är dax. Målaren har inte kommit ännu, jag vill ju för faaaaan att det ska bli klart. Då blir det väl som jag trodde bara målning i dag och ingen tapet, fasen. Det droppar från taket och är jätte grått och trist, i går lyste solen och det värmde verkligen i ansiktet på verandan, ooooh så härligt. Vill ha mera sol. Jag låter lite gnällig i dag tycker jag. Men ni ska alla ha en jätte bra dag och kram från mig.

Av Anna-Karin Melin - 24 februari 2009 22:25

Go kväll!!

Tänka sig nu blir det alla fall bröllop för våran viktoria,det är bra tycker jag. Nu är det en målning av tak och lister kvar, sen tapet upp och klart. Jag längtar verkligen efter att få städa, tänka sig. Var ledig i dag, så jag var på ikea och handlade lite nytt till köket. Och vi har givet vis ätit semlor i dag. Nu är det dax för en dusch och hopp i säng. Kram och god natt.

Av Anna-Karin Melin - 22 februari 2009 21:06

Nu fanns helt plötsligt mitt inlägg ja så är det skumt i bland, må gott hej

Av Anna-Karin Melin - 22 februari 2009 20:52

Skrev i går men av någon konstig anledning fanns den inte när jag tittade in på bloggen idag. Är lite trött Har jobbat i dag, men det har varigt bra och lugnt, men man ska ju upp så jäkla tidigt. jobbar tidigt i morgon oxå, men sen ledig tisdag. Då ska jag nog åka ut till Ikea och handla lite nytt till köket, som lite bestick och tallrikar osv. Jag tror att det blir klart till helgen,köket alltså. Jag lovar att fixa till lite bilder så ni får se hur fint det blir. Och hälsning till Nettan att är jag inte på jobbet i sommar är ni absolut välkomna hem till mig. Jag kanske inte är på jobbet även om jag inte jobbar i affären, för jag börjar jobba natt om två veckor och fram till sommaren i alla fall. Kram och god natt alla, för nu ska jag titta på Beck.

Av Anna-Karin Melin - 21 februari 2009 17:36

skulle jobbat i eftermiddag kväll, men tog semester, men fasen om det inte hade varit lugnare att vara på jobbet. Våra nya sängar kom och då skulle Lizas gamla ut och våra gamla upp till henne, för de är nyare och bättre. Så ut med Lizens gamla i boden för tippen eller nått,  de andra ut och piska och på vädring nästan hela dagen. Konka upp och ner och ner och upp pust pust, men nu är det gjort. Den nya sängen är sååååå skön. Sen har vi försökt laga lite mat på spisen och det gick bra. Ugnarna måste vi läsa in oss på lite till. Men det som är kvar nu på köket är, spackla en gång till och sen slipa, sen måla tak och lister, sist men inte minst tapeterna. Sen ska det städas och plockas in. Troligen klart mot slutet av veckan. Ska kolla in melodifestivalen i kväll, slappa och äta godis. I morgon jobbar jag mellan 07.00 till 14.30 Ha en trevlig kväll. Kram från mig.

Av Anna-Karin Melin - 18 februari 2009 19:54

Hej!!

Trött i benen, gått i Norrköping hela dagen, det har varit mycket trevligt och vi har handlat en hel del. Annie och Liza massa kläder, Dennis lite spel,Loffa byxa,tröja och ett skärp, Jag en väggklocka till köket och en tunika plus en jeansjacka, på b'chic kläder för oss lite större storlek 42-52. Den affären kan jag verkligen rekomendera till de som ev drar lite större storlek. Kanske lite dyrare men okej med de flesta kläderna. Det var i samma affär jag handlade i här hemma i Linköping på filbytergallerian, i förra veckan. Jag var tydligen så pratglad och i rätt storlek att de frågade vad jag jobbade med, de var intresserade att ha mig i deras affärs kedja, tillbörja med lite extra och sen eventuellt mera om jag trivs och det funkar. Det var någon som skulle gå i pension. Det är ju helt otroligt men kul och häftigt.Jag bidde jätte paff ha ha, jag kanske i kläd affär, kram på er alla.

Av Anna-Karin Melin - 17 februari 2009 22:54

Hej!!

Nu har jag jobbat klart, så nu är jag ledig tre dagar innan jag jobbar helgen. I morgon onsdag ska jag, Annie,Liza,Loffa och Dennis åka till Norrköping. De har ju sportlov, så jag tänkte vi skulle mysa lite, gå och kolla runt, fika och äta något gott. Köket det växer fram med stormsteg, det är så fint. Nu är det taket som ska målas och tapetsera kvar, I dag lagade vi riktig mat igen, kyckling i curry och ris, på den nya spisen. Kort kommer när tapeterna är på plats nästa vecka. Kram och God  Natt

Av Anna-Karin Melin - 15 februari 2009 18:20

Hej alla kompisar!!

Har inte orkat skriva på några dagar, det är mycket nu. Med köket och städa mammas lägenhet, den Tobbe bor i nu, för visning och försäljning. Det var några som tittade på den i dag, så vi städade som fasen i dag. Sen är det fotografering på tisdag och visning om knappt 2 veckor.Det ska bli skönt när det är klart med försäljning och allt. Jobbar kväll i morgon, men det blir nog ingen sov morgon elektrikern och snickaren kommer tidigt. Sen jobbar jag dag på tisdag och ledig tre dagar innan helg, då jag jobbar.En liten bild på mitt fat i trädgården, God kväll på er alla kram.

Presentation

Omröstning

Du som läser min blogg, vad har du för intressen.
 Djur
 Laga mat
 Trädgård
 Blommor inne
 Promenader
 Annan träning
 Vänner & shopping
 Familjen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards