Alla inlägg under september 2009

Av Anna-Karin Melin - 30 september 2009 19:17

Ja så blir det när man jobbar på sjukhus, ledig i morgon med, men sen jobbar jag lång helg. Fredag kväll, lördag dag söndag kväll och måndag dag, sen ledig två dagar igen. Varit ute och gått, stökat lite hemma och tänt en j.... massa ljus, det är så himmla mysigt, go kväll på er bloggisar.Glad

Av Anna-Karin Melin - 28 september 2009 09:32

Helgen har varit jätte bra, ätit gott,gott på stan, myst och druckigt gott vin. Nu laddar jag för kväll på jobbet. Ha det bra kramen.Foten i munnen

Av Anna-Karin Melin - 25 september 2009 09:01

Ja då bär det av snart  men med reducerad styrka. Annie kommer med tåget i morgon lunch Liza och jag åker bil nu vid lunch, Tobbe blir hemma och vilar sig frisk. (Hoppas jag) Det är bättre men han behöver ta det lugnt. Ha nu en riktigt bra helg alla bloggare. Camilla tycker att vi hörs en sväng i helgen absolut. Kram kram

Av Anna-Karin Melin - 24 september 2009 13:03

Suttit på akuten i natt, Tobbe blev dålig på jobbet jätte yr och kräktes, så han blev inlaggd med dropp och undersökning. Ska genomgå skikt röntgen i dag på huvudet och undersökning på öron. Troligen är det en virus på ballancentrat, men de vill ju utesluta propp osv i hjärnan för säkerhetsskull. Han mår skapligt efter omständigheterna. Vi skulle ju åka till Helsingborg i helgen, men det blir nog om allt verkar lugnt så att jag och tjejerna åker, så får Tobbe vara hemma och vila, vi får se i kväll och i morgon. Jag börjar att bli lite depp på allt det är bara en massa  skit hela tiden. Men man får ta en dag i sänder och vara glad så länge man kan hålla huvudet åvanför ytan i alla fall. Heja Tobbe älskar dig det vet du puss puss. Nu har det slutat regna så då ska jag dammsuga bilen. hej råååååå

Av Anna-Karin Melin - 23 september 2009 09:04

Men är sen ledig torsdag-måndag kväll. Fredag åker vi till kusin vitamin i Helsingborg ska bli sååååå roligt. Ska fixa lite och äta lite frukost nu. Ha en bra dag kram kram.Glad

Av Anna-Karin Melin - 21 september 2009 19:37

Jobbat och kört massa saker, vi hyr ett förråd till saker vi inte har plats för och nu håller vi på att byta det, till ett större och billigare det är väl kanoners. Så nu är jag trötter och ska ta en dusch fixa lite te krypa upp i soffan med joggingkläder te och filt, sen tänder vi lite ljus och sätter på tvn. Ha en bra kväll och en ny bra tisdag, kram kram.Glad

Av Anna-Karin Melin - 20 september 2009 18:36

Jag hatar måndagar, men sen går det bra när man bara har kommit igång. Foten i munnen Helgen har varit bra, fast det var riktig öken i lördags när vi inte kunde ha ett par av våra vänner här på middag, Tobbe var SJUKGråter det är så man kan smälla av, det blir aldrig av antingen är jag sjuk eller så jobbar någon av oss. Ja fint väder är det ju i alla fall fall.Flört Ha nu en super vecka alla bloggisar. KRAM

Av Anna-Karin Melin - 16 september 2009 21:52

oxå tråkigt, tråkigt. Läst tidningar och ätit en massa onödigt skit, kan inte träna och det är bara för trist. Nej nu ska jag faktiskt sova hoppas det går bättre än i går. Natt i natt bloggisar

Presentation

Omröstning

Du som läser min blogg, vad har du för intressen.
 Djur
 Laga mat
 Trädgård
 Blommor inne
 Promenader
 Annan träning
 Vänner & shopping
 Familjen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards