Alla inlägg under januari 2010

Av Anna-Karin Melin - 31 januari 2010 22:27

Dagen började bra, tog det lungt sen bidde det en promenad med Carina på 6 km. Sen var jag bara frusen huvudvärk och skit och osams med hela världen. Och i morgon börjar jag jobba NEJ NEJ, hur ska jag orka det.  Ha en bra natt

Av Anna-Karin Melin - 30 januari 2010 19:01

Kollat skidor på tv. Liza har slingat mitt hår så nu är jag en riktig blondin, det blev lite   mer en det var tänkt, men de här hemma tyckte det blev bra så får väl tro på det. Maddis och Andreas kom över en sväng på lite fika. Sen åkte Liza och Dennis till Vikingsta och Tobbe och jag tog en promenad. Jag tog en liten längre sväng men det var rätt kallt så det var att ta ut stegen lite. Annars har det varit slappa vid tvn med en god film. Det blir bara lungt framför tv i kväll oxå. Tobbe jobbar i morgon börjar halv 6 så han får väl krypa ner lite skapligt. Ingen av ungdommarna är hemma så det är väldigt tyst    och lite trist ha ha. För det är ett par underbara tjejer man har, och grabbarna är inte dumma de heller, super mysiga kram på er  Ha en bra kväll bloggisar.

Av Anna-Karin Melin - 29 januari 2010 23:08

Varit hos frissan gått en promenad handlat lite, lagat lite mat och bara slappat framför tvn. Annie är i Motala hos Loffa och Liza är hemma, Dennis kom hit vid typ 21.15 Kollat lets Dans och lite annat. God natt!!

Av Anna-Karin Melin - 28 januari 2010 21:00

   Helt otroligt vad snö vi har, minns inte när vi hade det sist. Vår granne kom ut när vi soppade och skottade vår uppfart, han bara skrek det är inte sant det är inte sant. Till det hör det att han är inte svensk, han är blå svart   och kommer från Senegal ha ha men gift med en svensk tjej. Ja Milla vad säger du ska vi ta en neg... ÖL. Annars gick jag en promenad ellerrättare sagt  pulsade   jag i 4,5 kilometer ut till kyrkogården sen hämtade Tobbe mig där. Här hemma igen fixade jag en hel hög med köttbullar. Familjen var nöjd och åt med god aptit.  Vi har kollat på sommaren med Göran och skrattat gott.  Nu blir det tv igen som vanligt, ska väl ta en kopp te snart. Go kväll

Av Anna-Karin Melin - 27 januari 2010 21:22

Men jobbigt med all snö. Dagen började med en promenad innan snön började. Sen åkte jag till  Ryd och hämtade Ingelie sedan bar det vidare till Mantorp. Med ett jäkla skit väder på vägen. Men vi hade trevligt när vi var hos Jeanette. Sen var det ett riktigt skit på vägen hem igen. Nu bakar Annie bullar  Liza och jag kollar på Andra avenyn. Så snart blir det bullar och te. Trevlig kväll/ God Natt

Av Anna-Karin Melin - 26 januari 2010 23:29

Min KL konsult ringde i dag får gå till Rehab på måndag och jobba där i två veckor, som extra personal, sen blir det förmodligen 72-an Stroken på inskolning i två veckor och vick till siste augusti. Ja ja vi får väl se hur det blir med det.    Sov gott.

  

Av Anna-Karin Melin - 26 januari 2010 18:05

Började med en promenad på 3,5 km. Sen en skön dusch och lite frukost. Sen bar det av till tandläkaren, han fick fixa till en lite spricka och sen var det klart. Åkte sen vidare ut till Ikano där jag träffade Ida vi gick runt och  gluttade och småpratade trevligt. Tog en fika och bara hade det trevligt. Sen bar det hemmåt igen lite mat och snack med familjen. Tvätta och hänga upp lite tvätt, sen blir det nog bara en tv och data kväll tror jag.  Go kväll bloggisar.

Presentation

Omröstning

Du som läser min blogg, vad har du för intressen.
 Djur
 Laga mat
 Trädgård
 Blommor inne
 Promenader
 Annan träning
 Vänner & shopping
 Familjen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards