Alla inlägg under april 2009

Av Anna-Karin Melin - 28 april 2009 21:36

Hej alla vänner, det var länge sen sist. Det har varit mycket att göra och alldeles för fint väder fär att sitta vid datorn. Jag har plockat och fixat med trädgården en hel del. Har varit ledig rätt mycket men skulle ha jobbat söndag och måndag natt men har haft så himla ont i mina knän och då mest i det vänstra. Så i går var jag på vårdcentralen, jag har haft ont länge men nu gick det inte längre. Knäna är överansträngda pågrund av vikten och att jag är så otränad, jag  behöver stärka upp musklerna kring knäna. Sen fick jag smärtstillande och tabletter för inflammation. Så nu ska jag försöka jobba igen på måndag och tisdag natt, nästa vecka. I dag har vi firat lill tjejen som blivit hela 16 år. God natt och kram från mig.

Hej

Av Anna-Karin Melin - 21 april 2009 20:52

I dag har jag varit och tittat på lite blommor och annat som finns på alla blomstertorg, köpt oxå förstås, vad trodde ni. Men fy sjutton så iskallt jag höll på att döööööööööööööö. Sen har en kompis varit här och fikat, alltid lika trevligt att få fika besök när man är ledig. Nu ska jag ta mig en stor kopp te, ljusen har jag redan tänt, lite mys i soffan med tv och döttrar. Kram och god natt.

Av Anna-Karin Melin - 20 april 2009 18:57

Halloj!!!!!! Sovit gott, suttit ute på morgonen och käkat frukost i solen, innan den försvann det var sååå skönt. Sen har jag varit med Kaninis hos veterinären, klippt klor och sådant, allt gick så bra. Sen handlade jag och har bara tagit det colt. Simma lungt hörs en annan dag kram kram.

Av Anna-Karin Melin - 19 april 2009 06:20

Den här natten den gick den oxå, men så himmla mycket vi haft att göra, är nu helt slut. Det kom in två nya patienter under natten, en döende och en som krampat med massa alkohol i kroppen. Nu ska jag packa ihop för kl 7 går jag hem inte en minut längre. God natt på er bloggisar. NU är jag ledig till torsdag då jag går kurs på dagen. Hej Hej

Av Anna-Karin Melin - 18 april 2009 06:22

Jag är dödens trött nu, men får gå hem om 30 till 40 minuter, det är tur. Ha en skön dag i solen, jag ska sooooovvvvva, god natt

Av Anna-Karin Melin - 18 april 2009 02:11

En så länge är det lungt, hoppas det fortsätter så hela natten. kram på er  akon

Av Anna-Karin Melin - 17 april 2009 19:12

God kväll på er bloggare!! Efter en härlig dag i solen och i stort sätt bara slappat, är jag dö trött !!! Hur enda in i kan jag vara det och nu ska jag jobba natt uuuuu. Jag bara klagar om mina nätter, men jag har ju inte valt det själv igentligen, men jag fick ju välja det eller en annan avdelning så pest eller kolera, men 16 nätter kvar sen är det slut i vecka 24. Ni får ha en riktigt bra helg och njut utav solen det är ni värda efter en jobb vecka i detta fina väder. kram kram

Av Anna-Karin Melin - 16 april 2009 23:08

Tänkte bara säga god natt igentligen. Men kan berätta att jag har haft det underbart denna vecka jag varigt ledig. Fixat i tädgården, handlat två sol sängar och solat lite förståss. I kväll var jag och Tobbe med Liza på kursen för att få börja övningsköra. Så nu är det dax igen, en får körkort en vecka innan sen tar nästa vid ha ha, två år till med övningskörning fyra på raken inte illa. Kram och god natt.

Presentation

Omröstning

Du som läser min blogg, vad har du för intressen.
 Djur
 Laga mat
 Trädgård
 Blommor inne
 Promenader
 Annan träning
 Vänner & shopping
 Familjen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards