Alla inlägg under augusti 2009

Av Anna-Karin Melin - 26 augusti 2009 23:45

Min sista natt på rehab, dagarna är redan slut. på måndag börjar jag att jobba på neuvrologen, det blir säkert jätte bra och det är ju grannarna till rehab så kompisarna finns ju kvar nära mig. Sitter vak i natt en liten besvärlig gubbe men han är ju sjuk så man får försöka härda ut. vad olika det kan vara från person till person, fast de är lika skadade eller ännu sämre. Är sen ledig till måndag det blir skönt. kram och god natt.

Av Anna-Karin Melin - 25 augusti 2009 22:45

inte hänt någonting. Slappat och tagit det lugnt. Målade badrumsfönstret och handlade det var väl det som hände. Kollat på en Beck film och druckigt te nu på kvällen, med tjejerna och Tobbe. God natt och sov gott.

Av Anna-Karin Melin - 24 augusti 2009 13:01

Ja då var det en ny vecka, jag är istort sett på väg till jobbet, börjar 13.30 Ha en kanon dag alla bloggisar,kram AKon

Av Anna-Karin Melin - 23 augusti 2009 14:44

Helt otroligt vad kul vi har haft det. Barbeque at Dufweholm at friday. Där träffade vi people from England.australien,holland,nya zeeland,sverige,usa,nigeria,tyskland,italien,skott
land, helt fantastiskt. Maten var kanon liksom allt gott att dricka vi fick. På natten bodde vi på hotell Statt i katrineholm, det gick taxibilar mellan Dufweholm och statt från kl 22.30-00.30 där då många fler en vi bodde. På lördag tog vi det lugnt på förmiddagen, gick en liten promenad i det sköna vädret. klockan 13.15 hämtade en stor buss oss alla till färd mot bröllop i sköldinge kyrka ca en mil utanför katrineholm. Brölloppet var fantastiskt, efter blev det kaffe och bulle iförsamlingshemmet. kl 16.00 iväg med bussen nu till Dufweholm där det var ett otroligt fotograferande på oss alla. Champagne ute i det fria och goa snittar. Sen in till bords. God mat och dryck kanonroliga tal och allt där till. Sen blev det dans och vickning senare på  natten. Taxi bilar började gå kl 23.00 och till 02.20 En kanon dag. Söndag från kl 10.30-13.00 åter till Dufweholm där det blev brunch och avsked bland alla nya och gamla vänner, sorgligt. Men vilken helg och vi fick va med kanon.Ha en bra kväll alla bloggare kram. Några bilder kommer senare

Av Anna-Karin Melin - 20 augusti 2009 21:56

Har provat att åka lite hoj i dag och det var kul och gick bra. Nu ska det packas klart sova och sen jobba halvdag i morgon fredag. Sen bär det av till bröllop hela helgen. Nu är det te som gäller.God natt och trevlig helg alla bloggare 

Av Anna-Karin Melin - 19 augusti 2009 21:19

Ja det har varit skönt att vara ledig, men det blev inte så lugnt som jag tänkt mig. Man kommer på så mycket när man har en ledig dag. Jag började med att åka och träna och det var ju bra. Sen hem tog en kopp kaffe och macka. Sen var det ner på stan och fixa  lite kläder till fredag kväll, då vi ska på barbeque inför  brölloppet  på lördagen. Jag fick en del fint och Tobbe oxå, fick och fick är väl synd att säga men vi är nöjda och det är ju bra. Nu kom Tobbe hem har varit i Vadstena med  motorcyklen och sina andra mc vänner. Jag har varit hemma och tittat på friidrott. God natt på er bloggisar.

Av Anna-Karin Melin - 18 augusti 2009 18:17

Och det är skönt. Ledig i två dagar ska bli bra och skönt, har en del att fixa med inför brölloppet vi ska på i helgen. Nu ska vi  fika snart det är mums, ha en jätte trevlig kväll alla bloggisar.

Av Anna-Karin Melin - 17 augusti 2009 20:22

Tungt att gå upp,men ett måste om man ska få lite pengar till mat. Sen skulle mina stackars patienter bli kvar i sina sängar det vore heller inte så bra. Var på vaket i dag så det var okej, lite lugnare än på avdelningen. Efter jobbet åkte jag faktiskt och tränade, känns skönt. Sen fixade jag synkontroll, så nu är alla papper inlämnade, snart dax för att övningsköra på riktigt, (Motorcykel) bil har jag ju redan. Nu är det inte mycket  fart på mig mer i dag. Sitta en liten stund till vid datorn sen blir det en kopp te, kram och god natt alla bloggisar. Några ur min samling.

Presentation

Omröstning

Du som läser min blogg, vad har du för intressen.
 Djur
 Laga mat
 Trädgård
 Blommor inne
 Promenader
 Annan träning
 Vänner & shopping
 Familjen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards