Alla inlägg under maj 2009

Av Anna-Karin Melin - 28 maj 2009 09:37

Man ett år äldre. Nu flyttar vi och packar för fullt, rörigt som fa.....

I går blev vi vittne till en olycka mellan bilist och bil, fick fixa ambulans och prata med polis osv. Men efter omständigheterna gick det väl bra. Fraktur på fotled och jack i pannan. När sådant här händer då är man snabb skönt att veta att man reagerar så. Nej nu är det dags för flytt, så jag får lite födelsedags mys i eftermiddag kram kram.

Av Anna-Karin Melin - 25 maj 2009 20:24

Hejsan hopp! Full rulle och solsken i blick. I dag fyller Tobbes dotter 20 år och vi har firat, sen kom hennes kille och kidnappade henne och nu sitter de ihop med ett gäng polare och grilla och slår runt. I Lördags var vi i kolmården det var mycket trevligt, hela 17 stycken i samlad trupp. Här kommer ett litet smakprov. kram.

Av Anna-Karin Melin - 22 maj 2009 06:10

God morgon!! Då var natten nästan klar, vi har haft mer än lugnt faktiskt, det har varit jätte skönt. Så när jag åker hem ska jag stanna vid den nya affären coop och handla med mig lite mat, så slipper jag åka i väg i eftermiddag, inte fel alls. Ha nu en kanon dag, god natt och kram. LEDIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!

Av Anna-Karin Melin - 21 maj 2009 22:33

God kväll!!

Ja då var man på jobbet igen, fast nu är det bara den här natten, känns riktigt bra, är sen ledig till den 3/6, har tagit semester nästa helg. Vi flytt städar och fixar allt nu i veckan och helgen. På lördag åker vi till kolmården hela högen vi blir 18 stycken, med alla respektive. I dag har jag fått sådan kanonhjälp av Dennis och Liza, de har städat undan garderober och massa saker så att vi ska kunna börja måla i rummet på övervåningen, inte nog med det utan de har rensat undan hur mycket maskrosor på tomten som helst.De har varit så duktiga så de fick en slant var, men det var helt klart värt var enda krona. Sen övningskörde Liza och jag en liten sväng, hon är duktig. Nu har de åkt hem till Jocke. Nu ska jag göra något lite här på jobbet tror jag nog. Kram från mig. Ps det är Annie och jag som fånar oss. D.s

Av Anna-Karin Melin - 19 maj 2009 22:53

I dag har jag gått en stund på stan med Annie och vi åt lunch innan hon gick till skolan. Jag har lämnat in mina föräldrars ringar och min farfars ska göra en egen ring av det guldet, som ett minne som jag kan bära med mig. Nej nu ska jag sova god natt sov gott.

Av Anna-Karin Melin - 18 maj 2009 12:53

Hejsan!!

idag fyller Tobbe år så jag pysslar lite så han ska få en så bra födelsedag det går, för han jobbar nämligen natt så han sover nu och ska iväg till jobbet vid 17.15 i kväll igen. Jag är ledig till torsdag natt då jag bara har en enkel natt skönt. Jag har varigt på rörelse och hälsa i dag för min dåliga fysik och mina fruktansvärt onda knän, jag tror att det kommer att bli kanon. En sjukgymnast som ska gå med mig nu i början med ett träningsprogram bara för just mig. Hon testade mig både skriftligt och olika träningstester osv. Det var inte så vidare med något men det är ju det det ska bli, hon var kanon tjejen, i min ålder ungifär det känns jätte bra. Nej nu ska jag fortsätta lite här kram på er alla.

Av Anna-Karin Melin - 17 maj 2009 04:09

Nu är man trötter, i väntan på lite morgon bestyr är det lite jobbigt vill sova nuuuuuu. Ska nog ta en macka och lite te för att överleva till jag får gå hem. Ja då ringde en patient så nu får jag vakna till igen.kram och god natt

Av Anna-Karin Melin - 17 maj 2009 00:21

Ja det funkar det oxå. Men nu är de trötta och borstar tänderna, så ska de få jälp av oss i säng, nu är det visst dax, hörs sen igen kram

Presentation

Omröstning

Du som läser min blogg, vad har du för intressen.
 Djur
 Laga mat
 Trädgård
 Blommor inne
 Promenader
 Annan träning
 Vänner & shopping
 Familjen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17
18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards