Alla inlägg under april 2010

Av Anna-Karin Melin - 29 april 2010 20:11

och det ska bli så skönt. Det har gått bra på jobbet den här veckan och det är så kul att känna att man passar in och har så toppen arbetskamrater, jag storm trivs. I går firade vi lill tjejen hela 17 år stora tjejen är hon ju, men mammas lilla i alla fall. I dag började de bygga på våran inglasade veranda jätte kul. Nu ska jag se film med tjejerna go kväll bloggisar.

Av Anna-Karin Melin - 25 april 2010 20:25

Men strax går jag hem och jobbhelgen är klar. Det har varit en jätte bra och lugn helg skönt. Känner mig lite förkyld hoppas inte det blir värre. Ledig i morgon och det ska bli så skönt. Ska strax gå hem, Annie hämtar mig. Hej då!!!

Av Anna-Karin Melin - 22 april 2010 18:27

Kallt men fixade lite ute på framsidan i alla fall. Annars har jag tagit det lungt med lite småfix inne. Sen hämtade jag Liza på skolan och vi åkte och tränade. Nu ligger jag i soffan och bara har det skönt. Trevlig kväll bloggisar.

Av Anna-Karin Melin - 21 april 2010 17:12

ÅÅÅÅ Kära dotter nu är det din dag, det stora framträdandet i musicalen. Lycka till. Mamma är nervös oxå. I kväll klockan 19 sitter vi där och tittar på dig. Annars har jag varit ledig i dag, ont i huvudet, men det börjar bli bättre. Har varit och handlat lite annars inte gjort så mycket mera.Ha en go kväll, hej

Av Anna-Karin Melin - 18 april 2010 21:08

Fullt upp och ett stort 50-års kalas, det var både trevligt och gott. Sent blev det oxå.Sov till 09.30 sen blev det att umgås med Bittan och familjen hela dagen. Det är alltid så trevligt. Vi gick ner till stan handlade några småsaker och gick tillbaka, en trevlig tur. Sen blev det en fika när vi kom hem. Senare blev det grillat och massa gott till det.  Tyvärr blev det att åka tidigt i dag. Annie hade träning vid lunch till musicalen som är på onsdag till lördag. Tobbe ska jobbar natt och vi skulle se på kusin Emma när hon hadde dans uppvisning nu i kväll, det var jätte bra. Nu är det Wallander på tv och jobb i morgon. natti natt.

Av Anna-Karin Melin - 16 april 2010 09:44

Vaknade med lite feber och huvudvärk i dag av alla dagar. Stannar hemma nu på morgonen jagar inte till jobbet för 4 timmar och blir det inte värre så drar vi iväg i alla fall. Hos bittan ha jag det bra om jag skulle bli lite hängigare och inte orkar så länge i kväll. Ha det gott kram från mig.

Av Anna-Karin Melin - 15 april 2010 22:36

Jobbat för fullt, man blir trötter men men. Har packat och fixat i morgon fredag bär det av till Helsingborg på 50 års party. Vi åker vid lunch ska bli kul i kul. Ha en bra helg alla glada bloggare.

Av Anna-Karin Melin - 13 april 2010 22:59

Ja då var premiären på hojen gjort. Annars har det varit frissan, lite rensning i trädgården och kaffe i solen mmmm. Nu ska jag sova god natt.

Presentation

Omröstning

Du som läser min blogg, vad har du för intressen.
 Djur
 Laga mat
 Trädgård
 Blommor inne
 Promenader
 Annan träning
 Vänner & shopping
 Familjen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards