Alla inlägg under maj 2010

Av Anna-Karin Melin - 31 maj 2010 20:46

På er bloggisar. I dag har jag haft en bra dag ledig och allt. Stack i väg tidigt och tränade, passade på att skjutsa Annie till skolan, de skulle åka till Boda Borg med klassen. Sen tvättade jag bilen i atomat förståss, vidare till frissan för klipp och slingor. Hem dax för lite mat i kistan. Tog sen på mig trädgårdshandskarna och började rensa och spridde ut lite ko skiiiiiitttt. Sen kom byggare Bob hem efter en arbetsdag på stan.( Liza alltså) Hon var nöjd och glad som vanligt. Lite senare nu i kväll kom Boda Borg tjejen hem( Annie) hon var super nöjd efter en kanon dag  Ja ätit lite igen suttit på verandan och njutit, haft det gött. Nu blir det nog lite tv en stund. I morgon blir det heldag med jobbet, vi ska på kick off kul.  Ha en god natt och en trevlig morgondag kram från mig.

Av Anna-Karin Melin - 30 maj 2010 16:12

Och en stund över, det är ganska lugnt på avdelningen. Skulle inte jobbat i dag igentligen men bytt med en arbetskamrat som ville vara ledig i dag. Hon kommer att jobba åt mig nästa söndag i stället och så har jag semester på lördagen för Annie dansar bal. Ha nu en fortsatt bra dag och kväll hej rååååååååå!!!!

Av Anna-Karin Melin - 29 maj 2010 21:21

Firat en toppen skön och trevlig födelsedag.  Och glaset är på plats på verandan och det är super skönt och snyggt är det här oxå. Invigt med grillat och en massa vin mums. I dag har jag shoppat lite och myst på verandan, nu blir det lite melodifestival. Go kväll och sov gott.

Av Anna-Karin Melin - 25 maj 2010 23:10

Sen kallare och sen regn, kändes som det var snö på väg. Kollade på sista teater uppspelet med Annies klass, kanon bra men svinkallt. Sen åkte vi hem hit tjejerna och jag. Maddis fyller år i dag så vi fikade tillsammans på verandan, Maddis,Annie,Nadine,Linneth, Sara jag och lakrits. Sen skjutsade jag brudarna till skolan och jag Handlade studentpresent till Annie. Sen blev det en sväng på blommster landet där började det att fullständigt vräka ner en massa regn, dy blöt. Blev inte att plantera ner något för kallt och regnigt. Jobbat med styrelsemötes grejer och kollat tv, nu ska det sovas natt i natt.

Av Anna-Karin Melin - 24 maj 2010 23:36

I trädgården handlat jord och ko skit,planterat lite blommor osv. Var och tränade så nu är jag helt mör i hela stora kroppen. skjutsade Annie med kompisar till Teater träningen. NU ska jag sova, god natt.

Av Anna-Karin Melin - 22 maj 2010 21:32

Halloj jobbade kväll i går och dag i dag, sen har jag kväll kvar i morgon. Har fixat lite i trädgården när jag kom hem, skönt ute och man måste ju börja någon gång, ser ganska trist ut i trädgården just nu, en hel del som blivit förstört eller blivit dåligt. Nu kollar jag tv och äter godis, go kväll.

Av Anna-Karin Melin - 20 maj 2010 23:01

Och det blev jätte fint. Vilket härligt väder det har varit i dag mmmm njuter. Packat upp möblerna klippt gräs, slängt massa skräp på tippen. Sen nu på kvällen blev det 5 km i vidingsjö med Madde arbetskamrat från saab tiden, trevligt. Nu är det snart lägg dax och jobbhelg som väntar. Ha det gott hej.

Av Anna-Karin Melin - 19 maj 2010 23:15

Vaknade tidigt som vanligt på ledig dag, då åkte jag och tränade. Fixat lite här hemma Annie ska ha grill fest med musikalgänget. Regnade av sig innan sen har de fått en toppen kväll härligt.Det är ju varmt och skönt underbart äntligen. Vi var i Ryd hos Mattias och fikade några timmar på kvällen, firade Tobbe lite eftersom han jobbade natt i går och jag kväll. I morgon bär det av till Ulfåsa och hämta trädgårdsmöblerna.   Spännande. Nu blir det snart dax för sängen goooo nattttt  

Presentation

Omröstning

Du som läser min blogg, vad har du för intressen.
 Djur
 Laga mat
 Trädgård
 Blommor inne
 Promenader
 Annan träning
 Vänner & shopping
 Familjen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards