Alla inlägg under juni 2009

Av Anna-Karin Melin - 18 juni 2009 23:04

Hej, tänkte önska alla en riktigt trevlig midsommar. Sen hoppas vi att vädret blir bättre. Ta det lugnt med sillen HA HA. Kram Från mig.

Av Anna-Karin Melin - 14 juni 2009 09:52

Ja vädret är ju inget vidare, tur jag har massor att göra inne. Men sen får det baske mig bli fint.Men man vet aldrig så det är kanske tur att vi ska till Grekland vecka 28 och 29. Det har blivit så fint i vardagsrummet, lite lister och tavlor kvar, ska skaffa en ny tv bänk och ett nytt soffbord. Vi var i Falerum och tittade i går, och ska en liten sväng i dag till rum så får vi se sen vad det blir någon stans vi handlar. Nu kom Tobbe upp helt yr vaken så nu blir det KAFFE med frukost HA HA. Ingen sol ute men sol i sinne. Kram kram.

Av Anna-Karin Melin - 10 juni 2009 14:08

I hela sex veckor, det är bara så skönt. Hoppas att vädret blir bättre, men nu är det ok att vara inne och göra allt det där som måste fixas nu efter tapetsering och så. Liza och jag ska prova lite mattor som vi har lånat hem. Ha det gått alla kramis akon

Av Anna-Karin Melin - 9 juni 2009 04:50

Ja natten har varit mer än lugn, känns som en riktigt bra nervarvning inför semestern. två timmar kvar. Sen hela 6 veckor ledigt, det ska bli  så himmla skönt, behöver det verkligen. Ha det bara bra stor kram från mig.

Av Anna-Karin Melin - 8 juni 2009 23:13

Ja då var man här igen och det ser ut att bli lugnt i natt oxå skönt. Vi har nattat patienterna och ska nog snart gå och ta en liten fika. Ha en bra natt och sov så gott alla bloggare.

Av Anna-Karin Melin - 8 juni 2009 05:38

Det har varit en riktigt lugn natt, men nu är det ju lite morgonbestyr på gång så vi hörs igen i kväll. Ha en bra dag på jobbet, kram från mig.

Av Anna-Karin Melin - 7 juni 2009 22:29

Och det ser ut att bli en lugn kväll, så det hoppas vi på. Tjejerna kom lyckligt hem från en helg på öland och de hade haft det toppen. Vi har jobbat på som sjutton med tapetseringen i dag, så vi får se hur trött jag blir i natt. Men jag återkommer i natt om hur läget är. Hej så länge!!!!

Av Anna-Karin Melin - 6 juni 2009 15:29

Och vi målar tak, spacklar och slipar, men nu jäklar ska vardagsrummet bli klart. I morgon kör vi igång med att tapetsera, sen går jag och jobbar natt och Tobbe får fortsätta på måndag, jag sover nog då har en sista natt kvar  då på måndag kvällen, sen är jag ledig i hela 6 veckor. Nej nu ska jag återgå till lite arbete. kram kram

Presentation

Omröstning

Du som läser min blogg, vad har du för intressen.
 Djur
 Laga mat
 Trädgård
 Blommor inne
 Promenader
 Annan träning
 Vänner & shopping
 Familjen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards