Alla inlägg under mars 2009

Av Anna-Karin Melin - 31 mars 2009 23:48

och det är himmla skönt. Har fixat en hel del i eftermiddag och kväll. Städat garaget och lite i förrådet, plockat ut lite grejer där ifrån som stadsmissionen kommer och hämtar i morgon. Liza och jag tittade på sista delen av den rätte för Rosing, fåningt men vi måste ju kolla i alla fall ha ha. Nu kan jag inte komma i säng fast jag är trött för min stolliga kanin har sprungit ut på verandan och krypit under preseningen och vägrar komma fram, det är så mycket grejer där så jag kommerinte åt suck. NU SIST MEN INTE MINST ANNIE FIXADE TEORIN I DAG TILL KÖRKORTET TOPPEN. Nästa vecka är uppkörningen, vi håller alla tummar. Kram och god natt på er alla.

Av Anna-Karin Melin - 31 mars 2009 05:03

sitter på jobbet igen, ljust nu lungt men antagligen lugnet före stormen. Har varit mycket att göra i början på natten, men lugnade ner sig till sist. Var riktigt seg när jag vaknade i eftermiddags men tog det bara lugnt och laddade för den här natten. Blir nu ledig till torsdag kväll sen kör jag tre nätter, det är bara att gilla läget. Ha det nu så bra och stora kramen på er alla bloggare.

Av Anna-Karin Melin - 30 mars 2009 04:51

Hej Hej ja då är man på jobbet igen och det är den jobbigaste veckan, med hela fem nätter suck. Det har varit en del att göra så nu är det inte så jätte långt kvar till 07.00 när man får gå hem. I lördags och söndags har vi nu firat våran 18 åring, fattar inte att hon blivit så stor. Hon fick en jätte fin kamera av oss och hon blev så glad så glad. Ja det är väl bara att jobba vidare. kram och god natt.

Av Anna-Karin Melin - 26 mars 2009 22:11

oj vilken dag, jag är trött, men det har varigt både roligt och trevligt. Tobbe och jag har varit på en heldags tripp och kollat på bilar, i Borås ullricehamn och jönköping. Jag fick en liten tur på stan i Borås oxå det var nog tur. Vi käkade oxå gott inne i byn. Sen har vi fikat på vägen och det blev en ny bil oxå. En lika dan som vi har fast en nyare, Saab-93. Vi ska hämta den om ca en vecka. När vi kom hem så hade tjejerna fixat våfflor så det blev i dag istället för i går,GOTT. God natt och sov gott, hörs i morgon kram.

Av Anna-Karin Melin - 25 mars 2009 15:50

Det är ju för härligt, sol hela dagen. Har varit på ögon och kollat trycket i ögonen och lite annat, allt var bara bra. Sen gick jag en bit hemmåt innan Tobbe plockade upp mig med bilen, det var så otroligt skönt i solen, solbrillorna på och jag bara njöt. Känner mig mycket bättre så nu är jag nog på gång igen. Ska faktiskt ta mig en liten sväng till affären Annie ville jag skulle följa med och handla lite till hennes kalas på lördag kväll, hon blir ju 18 år på söndag, den lilla stumpan inte klokt.Ljust nu sitter hon på körskolan och gör massa skriv tester för teoriprovet är snart. Må nu så gott på er alla goa vänner, hej hej

Av Anna-Karin Melin - 24 mars 2009 19:15

Ja något bättre mår jag allt, men en vidrig hosta  har jag. I dag har jag suttit tillsammans med Tobbe och rensat en jäkla massa papper ur våra pärmar och låder, det känns jätte skönt att få bort en massa gammalt. Så någon nytta är det med att vara sjuk och att vi bägge varit det samtidigt, så vi har kunnat fixa skiten tillsammans. Ska fixa lite små saker och sen sätta på lite te och titta på Den rätte för Rosing, vilket toppen program ha ha. Vi tycker det är så pinsam jag och tjejerna men vi måste i alla fall titta, sjukt eller hur. Kram på er alla goa vänner.

Av Anna-Karin Melin - 22 mars 2009 19:23

Det går så himmla fort när man är ledig. Jag har faktiskt varit riktigt hängig i helgen och ingen som helst lukt eller smak tråkigt. Vi har haft Tobbes bror med fru och hans mamma och pappa här i dag. vi har firat Robban som fyller i dag och Annie som blir 18 nästa söndag. Dennis Mattias och Anna var oxå här. Vi har tagit det lungt bara fikat och pratat. Nu har Tobbe gått till jobbet han jobbar natt och är lika förkyld som mig inget bra alls. Nej ska gå in till tvn och slappa må så gått kram alla.

Av Anna-Karin Melin - 19 mars 2009 16:53

och letat vårtecken i trädgården. Hittade två små gröna färska blad, där troligen det ena är början till en snödroppe det andra vet jag inte, ja här är det inte någon vidare fart på grönskan. När jag städade Lakrits bur var han i full gång ute i trädgården skutt skutt. Kram vi hörs i morgon, ha en riktigt trevlig kväll alla glada bloggare.

Presentation

Omröstning

Du som läser min blogg, vad har du för intressen.
 Djur
 Laga mat
 Trädgård
 Blommor inne
 Promenader
 Annan träning
 Vänner & shopping
 Familjen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards