Alla inlägg under juli 2009

Av Anna-Karin Melin - 31 juli 2009 13:04

Tycker fan i mig att det kan vara slut på alla sjukdommar, men det är bara att gilla läget. Sova, läsa trädgårdstidningar,sitta lite vid datorn, sen kollar jag sim vm på tv, det är en okej dag för mig just nu. Nu kommer snart tjejerna hem det ska bli både roligt och skönt. De kommer att vara hemma nu åker inte till västervik, skönt. kram måste vila nu.

Av Anna-Karin Melin - 27 juli 2009 19:57

Men glad ändå. Har ju lite ledigt i alla fall eftersom jag inte jobbar heltid. Men vilken toppen semester jag haft, kanonväder och när det sämre kom åkte vi till Grekland, där vädret var helt kanon i 2 hela veckor. Så jag är mer än nöjd. Ska lägga in lite fina bilder framöver. Ganska tomt här hemma, Liza är med familjen Bunne till Åland och Annie har varit i västervik, var hemma i 2 timmar sedan åkte hon vidare till Motala och blir där till lördag kväll, tillbaka till västervik på söndag. Men kommer hem på tisdag kväll och blir hemma sedan.Tobbe har fortfarande semester, men han börjar bli lite rastlös tycker jag. Må gott vi hörs igen.

Av Anna-Karin Melin - 1 juli 2009 20:56

Tänkte skicka er alla bloggare en trevlig sommar hälsning, vilket väder vi har och jag har varit ledig hela denna tiden, och på lördag åker vi till Grekland i hela två veckor. Ha det nu bra kram kram på er.

Presentation

Omröstning

Du som läser min blogg, vad har du för intressen.
 Djur
 Laga mat
 Trädgård
 Blommor inne
 Promenader
 Annan träning
 Vänner & shopping
 Familjen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards